NOVINKY

arr3DovolenáVážení zákaznící, 12.-23.8.2019 máme dovolenou. V období dovolené nešijeme, neexpedujeme zásilky a... arr3Velikonoční akceMilé zákaznice a zákazníci,po několikaměsíčním omezeném provozu můžeme s radostí oznámit, že e-shop... arr3Akce den dětíDen dětí oslavíme slevou 15 % na výrobky skladem, použijte kód dd15. ... arr3BLACK FRIDAYNa všechny nákupy výrobků, které jsou skladem, získáte v pátek 23.11. na našem eshopu slevu 20%. Pro... arr3Omezený provoz - podzim 2018Vážení zákazníci, z důvodu dlouhodobější pracovní neschopnosti (rizikové těhotenství) jsme nuceni... arr3Omezený provoz - výpadekVážení zákazníci, na přelomu února a března očekáváme další přírůstek do rodiny, proto počítejte, že... arr3Omezený provozVážení zákazníci, vzhledem k nedostatku času jsme omezili některé vedlejší produkty, které obvykle... arr3Silné pružinyVážení zákazníci, neočekávaně nám došly silné baltolecí pružiny (do 30 kg) a jelikož si je necháváme... arr3NEMOCOmlouváme se, ale z důvodu nemoci nebudeme v týdnu 22-28.10. šít ani odesílat zásilky. O případném... arr3Rozjíždíme spolupráci s obchodyZnáte kamenný obchod nebo eshop s dětským zbožím, kde byste rádi viděli prodávat hačky či jiné... arr3Jsme na Facebooku!Milí zákazníci a přátelé našich výrobků, zřídili jsme facebookovou stránku , kde můžete sledovat... arr3prezentace k hackám a matracímprezentace k hackám, posouvejte šipkami... arr3DPH a zdraženíVážení zákazníci, od července se stáváme plátci DPH (21%). Kvůli tomu jsme bohužel nuceni cca o... arr3Vzorník obrázkových úpletůJelikož ze všech látek, co máme na skladě jsme ještě nestihly ušít legínky, sukýnky, kukly čepice a... arr3Došly střední pružinyVážení zákazníci, omlouváme se, ale došly nám střední pružiny, takže zaslání všech výrobků, které ji... arr3sleva za fotky - soutěžVážení zákazníci, nabízíme možnost získání slevy 5% na našem eshopu! Zašlete-li nám emailem na... arr3AKCEMezinárodní týden nošení dětí  2.-8.10.2017, sleva 10 % na nosící sortiment, který máme skladem.... arr3Prázdninový režim!Vážení zákazníci,jelikož o prázdninách chceme trávit maximum času se svými dětmi, bude eshop... arr3Maskáčové kukličky a tepláčky z biobavlnyNově nabízíme dětské biooblečení v atraktivním vzoru - maskáč se žabičkami.. Zakoupit můžete buď... arr3Hacka pro panenkyDo naší nabídky jsme nově zařadily hacku na houpani panenek a plyšáků. Pokud chcete dětem dopřát... arr3Články zobrazíte najetím myši na nadpis... arr3DovolenáV týdnu od 15. do 19. 1. 2018 budeme mít dovolenou, zakázky se tak o týden opozdí, děkujeme za... arr3Vánoce  Předvánoční objednávky na zakázkové šití příjmáme do 30. 11. 2017. Na zboží skladem příjímáme... arr3NemocVážení zákazníci, omlouváme se, ale kvůli nemoci se mohou některé zakázky zdržet. Děkujeme za... arr3DOVOLENÁV období 2. - 6. 2. máme dovolenou a tudíž nebudou vyřizovány objednávky a dodací doby výrobků se...

KONTAKTY

Tiki-Mechulka
Křenovice 125
37384 Dubné
tel: +420777643840
napište nám

ZBOŽÍ V AKCI

cena 1 500 Kč (59 EUR)
zakázková výroba

OBCHODNÍ PODMÍNKY » Obchodní podmínky

Obchodní podmínky eshopu Tiki-Mechulka

Dodací podmínky

Nabízené zboží

Cílem našeho obchodu je ušít zákazníkům zboží přímo na míru. Vystavené zboží je pouze návrhem, jak může vypadat výrobek pro vás. V případě, že jste si v naší nabídce nevybrali, není problém vám ušít výrobek přesně podle vašeho přání (barva, vzor, střih, velikost...).

Barvy na Vašem monitoru se mohou v odstínu jemně lišit, každý monitor zobrazuje barvy jinak. Jiný odstín výrobku než je na Vašem monitoru není důvodem k reklamaci.

Zboží je šité v domácí dílně, každý kus je originál!

Dodací lhůta

Většina nabízených výrobků je šita na zakázku. Dodací lhůta u zboží šitého na zakázku je 14 - 30 dní, závisí na skladové dostupnosti materiálu a časové náročnosti šití jednotlivých produktů. Orientační dodací lhůta je vždy uvedena u jednotlivých položek.

Protože není možné mít neustále na skladě všechny látky, ze kterých jsou nabízené výrobky ušity, musí se látky někdy doobjednávat a ve vyjímečných případech se může stát, že již nemá dodavetel látku skladem. V tom případě bude zákazníkovi nabídnuta náhradní varianta.

Jelikož šijeme zakázkově, začíná se dodací doba počítat až od data obdržení platby (není-li zboží na dobírku). Dostupnost uváděná na eshopu je orientační dobou výroby produktu, je třeba počítat ještě s expedicí a přepravou zboží k Vám.

Po uskutečnění objednávky s platbou převodem je Vám zboží po dobu 1 týdne rezervováno, nedojde-li do 7 dní k zaplacení objednávky, bude objednávka stornována.

Zboží, které je skladem, expedujeme zpravidla do 5 pracovních dní.

Pokud na dodání objednávky opravdu spěcháte, uveďte tuto zkutečnost do poznámky k objednávce, pokud to bude možné, pokusíme se expedici zboží urychlit.

 

Zboží v akci

Je-li některé zboží zlevněné, týká se sleva pouze jednoho konkrétního kusu určité velikosti a barvy. Pokud potřebujete jinou velikost či jakoukoli úpravu, platí původní cena i standardní doba výroby!

 

Odeslání zboží

Zboží je zasíláno kurýrní službou Geis nebo Českou poštou jako doporučená zásilka, doporučený balíček či balik do ruky. Typ zásilky závisí na váze, velikosti a ceně zboží. Zboží je často zasíláno v recyklovaných obalech, snižují se tak expediční náklady zásilek. Zboží skladem expedujeme (předáme dopravci) obvykle do 3 pracovních dní.

Jelikož máme poštu v sousední vsi, balíčky pro Českou poštu odesíláme maximálně 1x týdně. Balíčky expedované kurýrní službou Geis odesíláme většinou obden.

Zasílání na Slovensko: Poštovné na Slovensko (kurýr Geis): 190 Kč

Zasílání do ostatních zemí je možné po individuální domluvě, poštovné bude určeno dle tarifů zvoleného dopravce.

Poštovné

Zboží je odesíláno buď kurýrní službou Geis nebo Českou poštou. Doručení kurýrem je pro zákazníky levnější a většinou rychlejší. Kurýr obvykle doručuje do 24 hodin po převzetí zásilky, kterou zaveze k Vám domů kdekoli po ČR i SR, zásilky u nás vyzvedává téměř denně. Při zaslání Českou poštou může být dodací doba delší, protože na poštu balíky vozíme většinou pouze 1x týdně.

Nejlevněji Vás na našem eshopu vždy vyjde doprava kurýrem Geis!

Konkrétní výše poštovného:

Kurýrní služba Geis: 60 Kč, při hodnotě objednávky vyšší než 2000 Kč zdarma!

Geis Point CZ: 55 Kč

Česká pošta balík do ruky: 125 Kč

Česká pošta doporučený balíček: 85 Kč

Česká pošta doporučená zásilka: 70 Kč (pouze drobnosti, které se vejdou do velké obálky)

Poštovné na Slovensko (kurýr InTime): 190 Kč

 

Faktura

Fakturu posíláme elektronicky, jedná se o platný originální doklad. Pokud máte zájem o papírovou verzi faktury, napiste to do poznámky k objednávce. Odkaz na elektronickou fakturu vám automaticky přijde v potvrzovacím emailu.

Vrácení zboží a záruka

Odstoupení od smlouvy

Nepoužité, nevyprané a nenošené zboží můžete bez udání důvodu vrátit zpět v rámci odstoupení od smlouvy. Odstoupení od smlouvy se nevztahuje na zakázkově dělané zboží a zboží upravené na přání zákazníka. Informaci o odstoupení od smlouvy doručte emailem na tana.stechova@gmail.com (NE formou SMS nebo zprávou přes FB!). U zboží dělaného na zakázku je nutné se na podmínkách vrácení domluvit, automatický nárok nevzniká.  Po obdržení zboží vám bude vrácena částka za zboží včetně nákladů na nejlevnější možné poštovné, náklady na dopravu zpět k nám hradí zákazník. V určitých případech je po dohodě je možné vrátit i používané zboží, z původní ceny zboží vám bude vrácena předem dohodnutá částka, jejíž výše závisí na stavu vraceného zboží. Na všechny výrobky poskytujeme záruční lhůtu dle zákona (věnujte pozornost záruce u pružin). Všechny ostatní situace budou řešeny v souladu s Obchodním zákoníkem.

Reklamace

Reklamace budou řešeny v souladu se všeobecnými obchodními podmínkami. Reklamace prosím podávejte emailem na tana.stechova@gmail.com (ne formou SMS nebo zprávou přes FB!) spolu s fotografií, kde je vidět reklamovaná závada.

Pružiny: pružina je zařízení, které se opotřebovává, s životností, která při intenzivním používání může být kratší než záruční doba. Jak deklaruje výrobce pružin, záruka se vztahuje na jakost a funkčnost v rámci deklarovaných parametrů, ale prasknutí pružiny z důvodu přetažení nebo únavy materiálu opotřebením není důvod k reklamaci. My ale v rámci péče o zákazníka, jehož spokojenost je pro nás důležitá, uznáváme reklamaci i při prasknutí pružiny v době 6 měsíců od zakoupení. A v době 6-24 měsíců od zakoupení Vám při prasknutí pružiny zašleme novou za sníženou cenu 90 Kč (+ poštovné).

Mimosoudní řešení sporu

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz

 

 

Kompletní text obchodních podmínek naleznete v přiloženém pdf souboru